FAQ

Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Als u uw wachtwoord vergeten bent kan u dit OP DEZE PAGINA terug opvragen. Vul uw e-mailadres in, en u ontvangt binnen enkele seconden uw paswoord in uw mailbox.

Kan ik items reserveren?

Pre-releases of pre-orders kunnen gereserveerd worden op onze website of per email info@lobcede.be indien ze nog niet op de website staan. De dag voor de release worden deze verstuurd zodat u deze op release datum heeft.

Ik bestel meerdere artikelen.

Opgelet: indien bij de bestelling van een nieuw artikel dat nog moet uitkomen, ook een ander artikel aangekocht wordt dat al beschikbaar is, worden deze pas samen opgestuurd als het nieuwste beschikbaar is. Er worden dus géén 2 maal pakjes verstuurd van één bestelling. Tenzij u ons een email stuurt info@lobcede.be met de vraag om apart te verzenden zodat we een extra verzendkost kunnen aanrekenen.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor onverwachte prijsverhogingen of -verlagingen, of verschuivingen in releasedata. Daarom: alle prijzen en verschijningsdata steeds onder voorbehoud.

Waar zie ik mijn status van mijn bestelling?

In je account kan je de status van je pakket volgen. Je zal ook je ‘track and trace’ kunnen vinden van onze transporteur, zo weet je perfect waar je pakket zich bevind. Hier krijg je ook nog een email van.

Ik zoek een artikel maar ik vind het niet (meer) op de site?

Stuur ons een mail met je vraag naar : info@lobcede.be en wij proberen je artikel te bestellen en we sturen jou een bestelbewijs & betalingsverzoek per kerende email.

je artikel

Mijn pakket is zoekgeraakt, wat nu?

-Indien wij verzenden naar jou:

Lees zeker eens de Algemene voorwaarden op onze site. Wij nemen contact op met de vervoerder en zoeken uit waar je pakket is. (Soms is dit afgegeven bij de (over) buren, geplaatst in het tuinhuis, onder het afdak, in de garage, terug naar het postkantoor, parcel shop of wordt het de andere dag opnieuw aangeboden etc.)  Je kan zelf ook altijd je lokale postbode of kantoor aanspreken waar je pakket is. Indien de status op geleverd staat gaan we ervan uit dat het pakket toch is gearriveerd ter plaatse, en kunnen we helaas niets terugbetalen.

-         Indien je retour stuurt:

Lees zeker eens de Algemene voorwaarden op onze site. U bent verantwoordelijk voor het niet aankomen van het pakket bij ons. Het is daarom belangrijk dat u werkt met een ‘track and trace code’ dan heeft u een bewijs van levering. Indien we het pakket niet hebben ontvangen kunnen we helaas niets terugbetalen.

Wanneer gebeurt de terugbetaling van mijn retour?

De terugbetaling gebeurt zodra we jou pakket ontvangen hebben en nagekeken is op eventuele gebreken en dit binnen de 24u na ontvangt. We betalen terug via je bankrekening. Lees zeker eens de Algemene voorwaarden op onze site.

Hoe retourneer ik?

Lees zeker eens de Algemene voorwaarden op onze site. Artikel 7