De meest gestelde vragen - FAQ
 
   

Algemene voorwaarden

 


Bij een bestelling via de website, zijn er drie mogelijkheden.

  • 1. Het bestelde artikel wordt afgehaald bij L'obcede.

  • 2. Het bestelde artikel wordt afgehaald in een van de KIALA punten. (www.kiala.be)

  • 3. Het bestelde artikel wordt thuis afgeleverd.

  •  

    Wat betreft de betaling.

    Wanneer L'obcede een bevestiging krijgt van uw bestelling, wordt deze 6 dagen gereserveerd.
    Bij uw bestelling krijgt u automatisch een email met de informatie voor betaling:
    • Voor de bestelde artikelen vragen wij altijd een voorschot van 15 euro (deze dient u automatisch te betalen adv uw bevestigingmail)
    • Voor de bestelde artikelen per post vragen wij u altijd op voorhand het volledige bedrag storten.


    U kan het voorschot of de betaling overschrijven via onze rekening of komen betalen in de winkel.

    Indien U de betaling of voorschot niet overmaakt of betaald binnen de 6 werkdagen dan annuleren wij Uw bestelling. 

    Zodra het volledige bedrag op onze rekening staat of een voorschot betaald is in de winkel, wordt de bestelling opgestuurd naar uw thuisadres of kan u dit komen ophalen in de winkel. Wij verwittigen U dan per mail, wanneer het artikel vertrekt ok kan komen ophalen.

    Het postpakket wordt getraceerd en komt altijd 100% zeker aan.




    Uiteraard betaald u geen port kosten als u het product afhaalt in de winkel.
    De transportkosten worden automatisch berekend als u een bestelling plaats via het winkelmandje.


    U heeft 14 dagen bedenktijd maar de artikelen dienen op eigen kost van de klant geretourneerd te worden naar onze winkel, mits dat het artikel ongeopend, niet beschadigd en niet uit de (seal) verpakking werd gehaald en indien op voorhand een email stuurt met de reden van retour.

    Rekening nr:

    KBC Bank
    IBAN: BE77 7370 0312 3342
    BIC: KREDBEBB

    op naam van L?ObCéDé

    Indien een artikel niet meer leverbaar, heeft U twee mogelijkheden.

    U kan het reeds betaalde bedrag spenderen aan een ander artikel op de website of in de winkel en het verschil bijpassen of u krijgt het verschil terug.
    OF
    als U geen ander artikel wenst, wordt het bedrag terugbetaald.

    (Enkel op voorlegging van uw email bestelling/bestel ticket.)



    Prijzen

    Wij trachten altijd de website zo goed als mogelijk aan te passen qua prijzen. Als een artikel niet meer verkrijgbaar is zullen we dat laten weten. Zodat u een ander artikel kunt bestellen.



    Belangrijk
    Het kan zijn dat u op de website verkeerde prijzen vind, of zelfs een 0 euro prijs. Dit komt door een tijdelijk probleem. Wanneer u een bestelling plaatst, zowel online, of in de winkel wordt hiermee rekening gehouden. Mocht u iets bestellen van 0 euro of van een veel te hoog of te laag bedrag wordt u de juiste prijs medegedeeld per email, telefoon etc. U heeft het recht om van de verkoop af te zien, en wij kunnen ten alle tijde uw bestelling annuleren zonder gevolg. Wij verkopen dus onze artikelen aan de winkel prijs vermeld in L' Obcede Zelzate en niet de website prijs. Wij weigeren dus alle bestellingen en/of eventuele betalingen als u een artikel(en) besteld waarvan de prijs niet klopt met de winkel prijs in onze winkel. Wij hebben het recht ten alle tijden uw online/winkel bestelling te weigeren en te annuleren zonder gevolg voor ons. U gaat akkoord met dit alles wanneer u een online/telefonisch/email/winkel bestelling plaatst.